Stworzyć to nie trudna praca- wymaga wielu godzin pracy, sporego zespołu programistów.
Aczkolwiek jak na rozwiązania dedykowane przystało, warto poczekać i zainwestować trochę więcej, a z pewnością program przerośnie nasze oczekiwania.
Dlaczego dobrze jest inwestować w dedykowane oprogramowanie?

Aplikacje internetowe w różnych branżach

oprogramowanie dedykowaneAplikacje internetowe to jedne z najpopularniejszych w ostatnich latach programów tworzonych na specjalne zamówienie firm.
Co prawda, z roku na rok coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów cieszą się aplikacje mobilne, ale jednak i tak aplikacje internetowe odgrywają pierwsze skrzypce w tej dziedzinie. Takie programy są bardzo użyteczne ? informatyk tworzący tego rodzaju oprogramowanie na pewno zadba o to, aby do potencjalnego klienta docierały właśnie te informacje, które właściciele firmy chcieliby w szczególności przedstawić. Za pomocą takich programów możemy dowiedzieć się coś na temat świadczonych usług czy nawet zamówić potrzebne produkty, jeśli na przykład mamy do czynienia ze sklepem internetowym.

Dedykowane programy - dla kogo?

oprogramowanie dedykowane Tworzenie dedykowane oprogramowania to poważny temat dla każdej firmy zajmującej się tworzeniem takich rzeczy.

Każdy klient bowiem będzie miał inne wymagania co do tworzonej aplikacji, a co za tym idzie każdy projekt może pochłonąć różną ilość czasu. Projektowanie aplikacji dedykowanej wymaga od programistów przejścia całego procesu od poznania wytycznych, przez wstępne funkcjonalności, przez ich wdrażanie i testy.

Nic dziwnego, że takie programy kosztują bardzo dużo, po prostu ilość pracy potrzebna do stworzenia takiego oprogramowania musi swoje kosztować.

Oprogramowanie CRM w Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów: marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządu. Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM: interaktywny, operacyjny, analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM

.

Widok do druku:

oprogramowanie dedykowane